Als je over uptime, stabiliteit en snelheid praat, dan hebben ze hier een voldoende op, maar de service vind ik ten wense over laten.
Ik gebruik mijn webruimte amper, de email is voor mij daarintegen erg belangrijk en wordt veel gebruikt.
Dit platform hebben ze onlangs overgezet, waardoor de webmail een stuk overzichtelijker is geworden, maar pop3 erg traag is. mail.domein.nl in Outlook kost ongeveer 25 tot 40 seconden voordat deze pas post binnen gaat halen.
De mailconfiguratiepagina, bij mij: http://pop03.mail.tiscomhosting.nl , (onderdeel van Tiscom Hosting dus) vond ik veel lijken op 'een' pop3 server, na deze ingevoerd te hebben komt de post gelijk binnen.
Dit wordt je dan weer niet verteld door HostingDiscounter.
Vragen worden vaak niet beantwoord, aangezien dit alleen via het vragenformulier op de website kan is dit behoorlijk vervelend. Simpele vraag om inloggegevens te versturen voor mijn FTP wordt na 3x pas beantwoord met: Astublieft en Excuses. Bijna letterlijk..
Overigens was dit na een mailtje naar info@hostingdiscounter.nl omdat ik het formulier zat was
Paar weken geleden weer websiteformulier ingevuld of ze een domein uit parkeerstand willen halen en willen redirecten, maar weer geen reactie.
Oke, het kost niks, maar een beetje service mag wel!
Daarom ga ik na 2 jaar, met het vooruitzicht ook zakelijk gebruik te willen maken van een hostingpakket, verder kijken dan een lage prijs.
|