Hostingbedrijven.nlHostingbedrijven overzicht → 1EUROhosting

Hostingbedrijf

Bedrijfsnaam1EUROhosting
Bedrijfswebsitehttp://www.1eurohosting.nl
Algemeen
SIDN deelnemer Ja
DNS.be registratieagent Nee
ISP Gedragscode(.com) deelnemer Nee
Geaccrediteerd .EU registrar Nee
Bedrijfseigenschappen
Rechtsvorm Eenmanszaak
Aantal personen fulltime personeel 1
Beoordeling
Gemiddelde beoordeling Slecht

Pakketten

Geen pakketten toegevoegd.

Ervaringen (93)

B.Sandri

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Zeer slechte ervaringen.
Door de slechte ervaringen zijn we jaren geleden al overgestapt aar een andere provider.
Echter bleven ze geld van onze rekening te innen. Het was voor ons ook onmogelijk om het contract op fte zeggen gezien we ook geen nieuwe inloggegevens kregen.
We hadden het mail adres ook veranderd zodat ze mails naar ons nieuw adres zouden sturen maar kregen die dus niet omdat ze hun eigenlijk adres bleven gebruiken waar wij niet meer bij kunnen.
Het is onmogelijk om nieuwe inloggegevens te krijgen als je niet bij je mail kan.
Absoluut geen telefoon contact mogelijk.
gewoon schandalig met klanten omgaan.
We zijn nu 4 jaar aan het lijntje gehouden en hebben uiteindelijk de bank maar opdracht gegeven de betalingen te blokkeren om een reactie te verkrijgen.
Die kregen we dan ook in de vorm van een brief dat we binnen 5 dagen moesten betalen of een incasso bureau op ons dak zouden krijgen.
Maar zelfs in deze brief staat geen telefoonnummer om contact te kunnen opzoeken en het probleem op te lossen maar moet alles via het online contact form wat natuurlijk niet werkt.

j

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Lees onderstaand komt van de helpdesk van 1eurohosting.
Eerst kreeg ik een mail voor onderhoud prima maar overbodig in mijn ogen er zijn er wel meer die klachten hebben dat hun site er uit ligt en soms wel een dag. Dus de mail is overbodig we hadden gewoon gedacht ze liggen er weer uit.

Ik heb de mail gestuurd zie hier onder.

Op 8 sep. 2016 20:51 schreef 1eurohosting.nl >:

> Problemen met e-mail te bekijken? Klik hier
>
> [image: 1eurohosting webhosting] Onderhoud Aankondiging
> ------------------------------
>
> Beste J ,
>
> In de nacht van 13 op 14 september 2016 zal er onderhoud en uitbreiding
> plaats vinden in het datacenter van 1Eurohosting.nl.
>
> De werkzaamheden starten om 23:00 uur tot 06:00 uur. Het kan zijn dat uw
> website dan kortstondig niet bereikbaar is.
>
> Enkele webservers komen in een nieuwe IP-range. Hieronder treft u een
> tabel met de wijzigingen.
>
> Heeft u DNS beheer en de domeinnaam bij een andere registrar ondergebracht
> maar de webhosting wel bij ons, dan dient u op 14 september 2016 het
> ip-adres te wijzigen naar het nieuwe ip-adres.
>
> *Staat het ip-adres van uw website niet in de lijst dan verandert er
> technisch niets ten aanzien van de IP-adres wijzigingen en hoeft u niets te
> doen. *
>
> *Heeft u de domeinnaam van uw website en webhosting beide bij ons
> ondergebracht, dan zorgen wij voor de juiste omzettingen en hoeft u verder
> ook niets te doen.*
> Huidig IP-AdresNieuw IP-Adres vanaf 14 september 2016
> 95.211.71.161 84.244.181.205
> 95.211.71.162 84.244.181.209
> 95.211.71.163 84.244.181.204
> 95.211.71.164 84.244.181.220
> 95.211.71.165 84.244.181.203
> 95.211.71.166 84.244.181.201
> 95.211.71.167 84.244.181.207
> 95.211.71.168 84.244.181.214
> 95.211.71.170 84.244.181.211
> 95.211.71.171 84.244.181.212
> 95.211.71.172 84.244.181.208
> 95.211.71.173 84.244.181.213
> 95.211.71.174 84.244.181.214
> 95.211.71.183 84.244.181.205
> 95.211.71.185 84.244.181.204
> 85.17.226.66 84.244.181.215
> 85.17.226.67 84.244.181.216
> 85.17.226.68 84.244.181.217
> 85.17.226.69 84.244.181.218
> 85.17.226.70 84.244.181.219
> 85.17.226.71 84.244.181.203
> 85.17.226.72 84.244.181.206
> 85.17.226.73 84.244.181.202
> 85.17.226.74 84.244.181.209
> 85.17.226.161 84.244.181.206
> 85.17.226.162 84.244.181.221
> 85.17.226.163 84.244.181.208
> 85.17.226.164 84.244.181.218
> 85.17.226.165 84.244.181.211
>
>
>
> U ontvangt deze onderhoud aankondiging omdat u klant bent bij 1Eurohosting
>
> 1Eurohosting.nl
>
> | Support
-------------------------------------------
Mijn antwoord aan hun;
Ik hoef deze info niet jullie liggen er toch al meer uit dan wie dan ook.

Prutsers
--------------------------------------------

Hun antwoord

Verwijderd, eikel.

J.Kiezebrink

Algemene beoordeling Neutraal
Ervaring

ben er jaren klant geweest, op zich altijd goed gegaan,
Maar als zij een fout begaan geven zij totaal niet thuis.
nadat zij overduidelijk en aantoonbaar een fout hebben gemaakt waardoor ik financieel ben benadeelt is er geen mogelijkheid om hier met deze partij over te praten, je word op een zeer lage manier behandelt en er worden suggesties geuit die van zeer laag niveau zijn.
Daarom ben daarom ook bij ze weggegaan.
Na dat 1eurohosting overduidelijk en aantoonbaar een fout hebben gemaakt en ik ze daarop heb aangesproken werd ik gelijk behandelt als zijnde iemand die opzettelijk handelde, dat is mij erg tegen gevallen en raad iedereen aan om goed na te denken wat hij doet, bij fouten geeft deze partij niet thuis en je word zeer snel aangemerkt als een lastige partij.
Jammer maar het is nu eenmaal zo.

S

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Ik heb een eigen domein hier aangevraagd, wat 1 euro zou kosten per maand dus 12 per jaar, ik voerde me rekeningnr etc in, nadat ik op akkoord druk krijg ik een ander bedrag! Het lukt maar niet om stop te zetten, hebben geen tel nr op de site staan, gewoon lompe bullshit

Bert P.

Algemene beoordeling Zeer positief
Ervaring

Ik heb hier zeker 10 hostingpakketten en ruim 50 domeinen via dit bedrijf. Nog nooit problemen gehad met hen. Altijd goede service gekregen.
Misschien dat iedereen niet goed leest hoe ze contact moeten opnemen met dit bedrijf. Mensen oordelen soms erg snel over iets als ze het zelf niet begrijpen of te snel een conclusie trekken.
1Eurohosting is goedkoop en biedt kwaliteit. Na het inloggen op de server is alles duidelijk en zijn er makkelijk aanpassingen te maken aan je pakket. Mailadressen toevoegen etc. Geen probleem allemaal.
Ook heb ik al eens diverse domeinnamen opgezegd of een pakket gestopt, ook dat ging altijd goed.
1Eurohositing krijgt van mij een 10.

MS

Algemene beoordeling Neutraal
Ervaring

Ik kreeg van deze firma een aanmaning voor een rekening die ik: ten eerste nooit heb ontvangen, en ten tweede zegt mij deze firma totaal niets.
Ik heb geprobeerd ze telefonisch te benaderen, maar kreeg daar geen gehoor.
Vervolgens heb ik een brief proberen te faxen, maar ook de fax kwam er niet doorheen.
Toen de brief + aanmaning maar op de post gedaan, met het verzoek mij het contract te laten zien, waarop mijn handtekening zou zijn te zien.
Ik heb nog nooit iets bij deze firma besteld, en ben ook niet van plan er iets te gaan bestellen.
Na enig speurwerk krijg ik het idee dat ik met een malafide organisatie te maken heb.
Waarom is dit bedrijf totaal niet bereikbaar, op geen enkel gebied???

Wilco

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Ik ben klant geweest bij dit bedrijf maar heel snel weer weg gegaan wat heel wat voeten in aarde had. Zoals meerdere schrijven hier, als je je contract wilt beeindigen is eurohosting niet thuis, blijft rekeningen, aanmaningen etc sturen. Hier moet je eigenlijk maling aan hebben en hetzelfde doen als hij, niet reageren dus.

Ik heb heel wat speurwerk gedaan en ben er achter gekomen dat dit bedrijf een 1 manszaak is welke op verschillende valse adressen zit. Ik ben alle adressen afgegaan en trof nergens iemand aan. Ook blijkt deze persoon meerdere malafide bedrijfjes heeft, hostingbedrijfjes onder verschillende namen, administratiekantoor, incassobureau etc

Advies: Nooit in zee gaan met dit bedrijf, de hosting lijkt goed te lopen maar het kan kort of langer duren, je krijgt problemen met dit bedrijfje. Krijg je aanmaningen of incasso briefjes van deze man, NIET op reageren, hij zal je een paar brieven, dreig emails en/of incassobrieven sturen en dan stoppen want hij kan verder niets gezien hij geen mogelijkheden heeft om verder actie te ondernemen gezien zijn incasso en andere bedrijfjes malafide zijn en niet bij deurwaarder ed terecht kan. Ook bij de politie is deze man en zijn bedrijfjes al een bekende.

Ik heb ook al een uitgebreide brief aan opgelicht gezonden. Heb de dreig emails en brieven ook aan hen gezonden. Dit zou iedereen die klachten heeft moeten doen zodat het goed behandelt kan gaan worden en landelijk bekend word dat dit een oplichter is die gemeden moet worden.

Vincent

Algemene beoordeling Neutraal
Ervaring

Veel negatieve reacties hier. Allemaal frustraties? Geen idee. Ik heb al enkele jaren hier mijn beide websites onder gebracht en heb nooit problemen. Nooit klachten over welke dienst dan ook. Geen gezeik over bandbreedte o.i.d. Draait gewoon, en blijft draaien. En als je een vraag hebt maak je een ticket aan, krijg je binnen 24 uur een reactie. Klaar...Facturen gaan gewoon correct. Automatische betalingen eens per jaar en de facturen staan keurig in pdf op je account.

K. Hofman

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Wanneer je bij deze hosting je producten wilt beëindigen wordt dit op alle mogelijke manieren tegengewerkt. Wanneer ze de factuur laten verlopen sturen ze vervolgens een ingebrekestelling met 20 euro kosten, wanneer je deze niet betaald omdat je het beëindigt hebt gaat de vordering over naar hun eigen incasso bureau. www.icfm.nl. Dit incassobureau is van dezelfde eigenaar.
Deze hosting is telefonisch niet bereikbaar, je mag ze niet mailen en ze bieden geen service. Ik ben voornemens aangifte te doen tegen dit malafide en lafhartige bedrijf.
Ga absoluut niet met dit bedrijf in zee want je komt er nooit meer vanaf. Ze zullen alles doen om je te treiteren en lastig te vallen. Laatst werd er bijvoorbeeld zomaar 30 euro van mijn rekening afgeschreven door een of ander hosting bedrijf dat ik niet ken. Wat denkt u, van dezelfde eigenaar.
Je krijgt er een dagtaak bij met de vervelende asociale persoon achter dit bedrijf. De positieve reacties zijn van mensen die de hosting nog niet opgezegd hebben en waarschijnlijk websites hosten waar geen bezoekers komen. Geloof me zodra je website groeit en je over wilt naar een degelijke hosting dan zal ook hun ellende beginnen.

Als er mensen zijn die samen met mij aangifte willen doen tegen dit bedrijf dan kunnen ze een mail sturen naar: info@huisjehureninzweden.nl

Zizou

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Dit bedrijf wil ik bij iedereen afraden. Ook al lijkt het goedkoop voor de "dienst" die ze leveren
Heb de dienst afgenomen omdat ik alleen gebruik wilde maken van een eigen domeinnaam met eigen email adressen.
In de tijd dat ik een abonnement had zijn er dingen gewijzigd of aangepast waarvan ik niet op de hoogte ben gesteld. Voor een particulier is dat geen halszaak maar op een gegeven moment kon ik ook niet meer bij mijn webmail. Uit de reviews blijkt dat ze dit wel vaker doen zonder de klant afdoende in te lichten.
Daarom besloten om de boel op te zeggen en naar een andere provider te verhuizen. Daarvoor een formulier ingevuld met mijn emailadres en het verzoek om een verhuiscode.
Blijkt dat ze de code naar een mij onbekend emailadres hebben verstuurd. Hierdoor is mijn domein in quarantaine gekomen en moet ik een provider inschakelen om dit te herstellen. De kosten zijn bij de "eigen" provider lager (35 euro) dan bij een nieuwe provider (120 euro). Maar omdat ik vind dat het hun schuld is wilde ik niet opdraaien voor de kosten. Na een paar vervelende mailtjes hebben ze zonder toestemming getracht de kosten via incasso van mijn rekening af te boeken. In hun communicatie gaven ze aan dat ik dit heb aangevraagd. In de mail wisseling is duidelijk te lezen dat ze mij adviseren om hen de opdracht te geven!!.
Kortom, oplichters en nooit meer zaken mee doen.

A.B.M. Smit

Algemene beoordeling Neutraal
Ervaring

Mijn ervaringen zijn zeer positief met 1Eurohosting. Wij hadden eerst een "normale"website, daar hadden wij nooit problemen mee. Doch enige tijd geleden zijn wij overgegaan naar CMS "Joomla" en liepen tegen problemen aan waar wij geen antwoordt op konden vinden in de forums. Toen kwamen wij op het idee die vragen te stellen aan de helpdesk van 1eurohosting. Dat was voor ons een openbaring want door de vragen te stellen via de e-mail aan de helpdesk kregen wij steeds een snelle reactie terug met een antwoord waar wij dan weer mee verder konden.Het resultaat kunt u dan ook zien op onze website.

Conclusie voor ons is dat een 1Eurohosting voor ons een aanrader en een betrouwbare hostingbedrijf is.

RTM

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Ik ben heeel ontevreden over deze service !!!!

JM

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Wat een vreselijk slecht bedrijf is dit. Aangesmeerd door een vriend en al vanaf 2009 ontevreden. Belabberde service (als ze al zijn te bereiken. Eindelijk ben ik weg. Ik raad iedereen echt heel sterk aan om met andere bedrijven hostingbedrijven in zee te gaan.

Kees G

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Klinkt waarschijnlijk zeer vreemd voor mijn voorgangers maar ik ben juis zeer tevreden met 1eurohosting.
Heb nog nooit problemen gehad met mijn website.
(ik heb geen aandelen bij 1eurohosting !)

ikke

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

enorm slechte ervaring met 1eurohosting.be/nl
in het begin hadden ze een email adres waarmee je met hun kon corresponderen,plots ging dat niet meer en moest dit alles gebeuren via hun "control" panel
mijn login en gebruikersnaam werkte daar niet van, dat is nooit opgelost geraakt
daarna serieus wat problemen administratief en nog wat andere problemen
oa een vraag van mij om van het pro pakket terug te schakelen naar het budget pakket, geen antwoord of reactie erop
daarna gewoon plots van de ene moment op de andere je website offline halen plus je login en toestanden ook offline halen zodat je niet meer aan je gegevens van je eigen site kan
gewoon een bende geldwolven zijn het

ikke

Algemene beoordeling Neutraal
Ervaring

slechte ervaring met 1eurohosting.be/nl
in het begin hadden ze een email adres waarmee je met hun kon corresponderen,plots ging dat niet meer en moest dit alles gebeuren via hun "control" panel
mijn login en gebruikersnaam werkte daar niet van, dat is nooit opgelost geraakt
daarna serieus wat problemen administratief en nog wat andere problemen
oa een vraag van mij om van het pro pakket terug te schakelen naar het budget pakket, geen antwoord of reactie erop

marijke

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

ZEER slechte hosting bedrijf....NOOIT zaken mee doen....

Hein

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Contact gestoord bedrijf. Haalt de postbus zelden leeg, aangetekendebrieven komen terug. Telefoon hebben ze niet, of beantwoorden niet. Sporadisch krijg je e-mail terug met een zeer onprofessionele en laaghartige toon. GEEN zaken mee doen.

rob

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Men maakt dara hun eigen regeltjes.
- Facturen meer dan 2 of 3 maanden te laat sturen, zodat men ook te laat is voor verlengingen.
- In hun eigen voorwaarden spreken over 1 maand opzegtermijn, dan facturen sturen en vol blijven houden dat je per jaar moet opzeggen.
- Zeggen dat ze GEEN abonnementen aanbieden, echter staat overal op hun eigen website dat ze abonnementen aanbieden.
- Nergens het fatsoen hebben om een naam onder te zetten.

Kortom, een waardeloos "bedrijf".

Daar ik zelf heel slecht tegen onrecht kan, en mensen geen regeltjes, voorwaarden etc moet gaan overtreden om alleen maar geld binnen te halen, zijn wij dan ook bereid om dit bedrijf voor het arrondisement in een OPENBARE zitting terecht te laten roepen, en dit dan ook hier en elders openbaar te zullen maken.

Zielige figuren daar.

mpb

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Dit bedrijf is inderdaad een schande voor de webhostingwereld!

Gisteren attendeerde een klant (!) ons dat onze website gehacked was. Na dit gemeld te hebben bij 1eurohosting kreeg ik te horen dat het probleem bekend is bij ze en "ze er aan werken".

Op de vraag waarom zij zelf niet pro-actief hun klanten attenderen op HUN PROBLEEM kreeg ik de melding dat bestaande klanten dit via hun Customer Care omgeving kunnen zien.

Blijkbaar bedoelen ze daarmee dat je als klant eerst moet inloggen op een supportomgeving om daar een support ticket aan te maken.

Dit is natuurlijk te omgekeerde wereld!

Inmiddels doet onze website het nog steeds niet, en antwoorden krijgen we niet. Ik vertik het om in te loggen op Customer Care om daar een ticket aan te maken. IK heb nix gedaan en mijn site doet het niet meer....OPLOSSEN 1EUROHOSTING!

Het antwoord van 1EUROHOSTING: "Dus als u nooit de CustomerCare gebruikt kunnen wij er weinig aan doen."

jannes

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Waardeloze helpdesk en forms op hun eigen website werken niet altijd. Veel problemen gehad met deze partij, eens maar nooit meer!

Marten

Algemene beoordeling Positief
Ervaring

Beetje jammer dat Crime-bron niet het hele verhaal verteld, ik ben verhuist van webserver omdat crime-bron iedere keer de webserver voor problemen gaven, ik begreep dat hem is verzocht om naar dit probleem te kijken, maar helaas is altijd als er wat is met die webserver crime-bron weer bezig is. Wellicht gebruikt crime-bron een applicatie die niet echt geschikt is voor een share hosting!.

crimebron

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Na jaren van hard werk kregen we eindelijk bezoekers,wat doet 1euro offline gooien ,ik mailen wat is er nou aan de hand? o je bandbreedte ,had dat eerder gezegd dan betaal ik toch extra ok ,site weer online,daarna weer meer bezoekers weer zonder blikken of blozen site eruit gedonderd.

Het zijn een stelletje oplichters ,ze zitten lekker in de tuin terwijl alle site platliggen kan ze niks schelen ,en de webmasters maar hartverzakkingen krijgen,hoe bedoel je mensen naaien.

Wie weet waar de verantwoordelijke zitten ??

Marten P.

Algemene beoordeling Zeer positief
Ervaring

Beetje jammer dat hostingbedrijven.nl niet zijn records update over dit bedrijf, het is allang NIET meer Eenmanszaak!, het is gegroeid, en ze hebben veel verbeteringen geboekt.

Het is zeker een aanrader, je moet ervoor zorgen dat als klant ook je verplichtingen nakomt, (Dus dat je ook de facturen netjes betaald) hierdoor zijn ze zeker flexibel met meedenken in een oplossing als je er niet uitkomt.

Ik heb daar zelf 54 websites staan en alles werkt zoals ik het kan verwachten van een Hosting partij, het verbaast me erg de andere reacties dat zijn de goede ervaring niet hebben met dit bedrijf, zeker omdat ze niet op tijd betalen of dat ze erg een kort lontje hebben.

Mijn ervaringen over 1EUROhosting zijn goed, geen opmerkingen of aanmerkingen.

Patrick Smits

Algemene beoordeling Zeer positief
Ervaring

Ben al een beste tijd klant bij dit bedrijf (sinds 2006).
Het gekke is dat ik niet dezelfde negatieve ervaringen heb als de meeste hier. Ik heb hier voor mezelf 2 websites op staan en heb 2 kennissen van mij ook aanbevolen hun website hier te laten hosten.

1 keer vooraf een aankondiging gekregen dat ze ivm verhuizingen van de servers van het ene datacenter naar het andere de website een halve dag offline zou zijn.

Ik heb sinds 2007 een abonnement bij siteuptime.com zodat ik de uptime van mijn site in de gaten kan houden. Dit jaar 4 keer kort offline geweest (waarschijnlijk ivm onderhoud) waardoor de uptime van dit jaar uitkomt op 99.818%, de totale uptime van mijn site sinds 2007 bedraagt 99.828%.

Heb overigens ook een keer om 2 uur s'nachts een melding geopend, hier werd toen binnen 20 minuten professioneel op gereageerd ;)

david

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Wat een slecht K** bedrijf is dit zeg, een schande voor de hele hostingindustie:

- Ze leveren niet wat je besteld
- reageren nergens op
- vervolgens je website elders hosten proberen ze te blokkeren.
- spookfacturen met dreiging incasso

etc. NOOIT ZAKEN DOEN MET 1EUROHOSTING UIT HEEMSKERK want je krijgt er spijt van.

Yvonne

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Ongeloooflijk slecht. Geen zaken mee doen.
Ze zijn telefonisch onbereikbaar. Dat hoeft geen probleem te zijn als ze goede service zouden verlenen.
Hele slechte communicatie.
Ik wilde mijn domeinnamen verhuizen naar een andere provider.
Ben ik 2 maanden mee bezig geweest omdat deze tent weigerde de epp-codes te geven. Ongelooflijk onbeschoft.
Ik snap niet dat ze nog niet failliet zijn.

Vosnul

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

1 euro ? Ik geef ze nog geen 1 cent.

Een taaie onpersoonlijke bedoeling. Technisch incompetent, iets dat niet bij een hosting bedrijf past, hoewel dit ook geen raketwetenschap is.
Website is een zooi en werkt slecht. Onoverzichtelijk.
Wisten mij en enkele andere klanten een ingebrekestelling te bezorgen over een factuur van 4 jaar geleden. Moet je dan wel in de database en technische business zitten ?

Duur en twijfelachtig in kwaliteit. De sites waren altijd sloom en lethargisch.

Cor N.

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

waardeloze club die op geen enkele manier reageert als zij je website zonder enige aanleiding per abuis van het web halen en je te kakken zetten door op mijn site-adres te melden dat ik mijn administratieve verplichtingen niet heb voldaan. Eigen ervaring: site foetsie, niet meer terug te halen dus verloren (geen back-up) en nog voor een half jaar betaald.

Arnold

Algemene beoordeling Positief
Ervaring

Goedendag,

ik lees heel wat slechte ervaringen over deze hosting, nu moet ik heel eerlijk zijn. Ik heb werkelijk zeer weinig te klagen. Telefonisch niet bereikbaar oke...dat is best een nadeeltje, maar verder...altijd mijn paketten gekregen en ook als ik een vraag stelde werdt dit toch vrij vlot beantwoord.
1 keer wel een offtime van denk 1,5 dag gehad, daar werdt ik wel minder blij van, maar ja goed wat moet je verwachten van enkele euro's in de maand.

Ik heb bij dit bedrijf 8 paketten lopen en tot nu toe tevreden.

M.H. van der Hoek

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Ook ik ben opgelicht, betaald voor een hosting pakket maar nooit gekregen.

Na het lezen van alle reacties op het web heb ik besloten om een gezamelijke aangifte actie te ondernemen.

OOK GEDUPEERD DOOR 1EUROHOSTING.NL? STUUR EEN MAIL NAAR INFO@UPTO-IT.NL OM AAN DE ACTIE MEE TE DOEN.

Op 02-08-2010 word de gezamelijke aangifte een feit en zullen deze oplichtingspraktijken hopelijk tot het verleden behoren.

Joop Geuze

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

MP, hoeveel hebben ze je betaald om deze positieve reactie te plaatsen? Er bestaat op internet geen grotere oplichtersbende als 1EUROhosting en Smarthosting. Ik zit al meer dan 1 jaar te wachten op een verhuizing. Op vragen kwam nooit een antwoord of een verkeerd antwoord. Ga nou niet de boel proberen op te krikken, want het is een grote oplichtersbende. Als je hebt betaald kun je barsten, dat is de werkstijl van dit malafide bedrijf.
Dit is waarschijnlijk ook de reden dat je niet eens je volledige naam durft te schrijven, achterbaks.
Alle commentaren hier zijn dus gelogen? Je maakt jezelf wel erg belachelijk.

MP

Algemene beoordeling Zeer positief
Ervaring

Zeer geweldige ervaringen, ik heb zitten lezen alle overige ervaringen van gebruikers die hierop hebben gereageerd, vind het jammer dat deze gebruikers een KORT LOONTJE hebben, diep triest.

Dit bedrijf kent zeker flexibel klantgerichtheid.
En is ZEER aan te raden.

Wel een problemen gehad maar werd vakkundig opgelost. Communicatie was uitstekend.
Je moet ook realistisch blijven dat elk bedrijf te maken heeft met down-time, ik vind het meest belangrijk op welke wijze deze opgelost wordt en hoe de communicatie wordt gericht naar de klant.

Betreft kennis en vakkundigheid, heb je te maken NIET met een soort of 1ste of 2de lijns, maar je hebt direct te maken met de technische afdeling of met de administratie afdeling.

Hierdoor krijg je direct en correct antwoord.

jvdw

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

B-smarthosting is op geen enkele manier telefonisch te contacteren. Een groot minpunt.

Het support via tickets/e-mail is erg traag. Er staat vermeld dat ze binnen 24u antwoorden maar dat is vaak niet het geval. Ondertussen is je website en/of mail down en zit je met de problemen.

Ondertussen heb ik al 2 tickets geopend betreffende een probleem met hun wachtwoord reset functie die niet blijkt te werken. Twee dagen verder nog steeds geen reactie.

DW

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Dit bedrijf is pure oplichterij. Het overleeft niet dankzij die 1€ per maand, maar echter door de extra administratiekosten en incassokosten die ze je aanrekenen achteraf.

Betalingsherinneringen sturen ze pas als je al te laat bent, lap 20€ erbij (voor elk pakket of domeinnaam appart!).

Opzeggen gaat ook niet van een leien dakje. Heb aangetekend geschreven maar dit was ook niet goed. Moest dit doen naar hun postbus-adres. Lap weer 250€ kwijt aan hosting die ik al jaar niet meer gebruik. Dit jaar aangetekend geschreven naar hun postbus adres en rara, opnieuw betalingsaanmaningen en dreigen met incasso. Ondertussen kan je die gasten enkel bereiken met hun ticketservice (service mijn hoela). En krijg je nooit antwoord op je vragen, enkel nog meer aanmaningen tot betalen. Geld is het enige dat hun intresseert en zo hebben ze mij alvast een hoop geld afgetroggeld.

Andere hostingbedrijven stuurden mij op voorhand de rekening en als niet betaald werd, werd de boel afgesloten en lieten ze je met rust. Deze doen het dus andersom.

De hostingdiensten zelf waren ook erbarmelijk. Regelmatig alles offline en kon door php tekortkomingen zelfs geen Joomla draaien. Vragen om hulp en ondersteuning werden steeds onduidelijk en afwijzend beantwoord.

Sind mijn ervaring met dit bedrijf heb ik zelf mijn hobby opgegeven om nog verder websites te maken. Heb er een serieuze afkeer van gekregen en zit nu na al die jaren nog steeds met die mannen opgescheept.

GA NOOIT, IK HERHAAL NOOIT, MET DIT BEDRIJF IN ZEE!!!!

staar je niet blind op de 1€ per maand, het worden er honderden per jaar met hun trukendoos. pure oplichterij!

S. de Rooij

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Communicatie naar de klant is zeer slecht. Bij de onderstaande storing kreeg ik geen bericht van het defect. Pas na ondervraging kreeg ik het volgende te horen:
---

Helaas moeten wij u bij deze mededelen dat afgelopen nacht bij het backupen er iets goed mis is gegaan waardoor de gehele webserver gecrasht is.

Echter is vandaag onze technische dienst druk bezig geweest om backups terug te gaan lezen op een nieuwen webserver maar dit ging helaas niet omdat de backups volledig corrupt waren en niet konden gerestored worden.

Ter vergeefs is er nog geprobeerd of er iets te reden viel maar dit was niet het geval zowel de hardeschijf van de server als de backup bestanden waren der maten corrupt dat wij er niets maar dan ook helemaal niet meer mee konden doen.

Ons vermoeden is dan ook dat de hardeschijf al even wat mankementen had waardoor ook de backups beschadigt zijn geraakt.

Er zit voor ons team niks anders op dan alle pakketten opnieuw aan te gaan maken deze avond zodat u z.s.m weer de website kunt uploaden.

U ontvangt vanavond nog van ons systeem een mail met nieuwen inlog gegevens.

Bij deze onze excusses voor het ongemak, en wij hopen dat u begrip voor de situatie kan opbrengen.

---

Sla deze webhost over. Onderschat de waarde van telefonisch contact niet wanneer je nog op zoek bent naar een goede host.

AP

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Jaren klant geweest, nooit problemen gehad.
Toen ging het mis met de facturatie. Eerst kreeg ik rekeningen die niet voor mij bestemd waren, ondanks herhaald bericht van mijn kant om dit nou eens op te lossen.

Vervolgens werden mijn gegevens omgewisseld met andere klanten, waardoor rekeningen opeens niet meer op mijn naam stonden.
Ik heb mijn uiterste best gedaan deze problemen uit de wereld te helpen, maar met de beste wil ter wereld kom je er bij deze mensen niet doorheen.

Iemand bellen is geen optie, zelfs niet als je hier een wanhopig verzoek toe doet. De enige manier om te communiceren met dit bedrijf is via hun Ticket systeem. Soms wacht je dagen op een antwoord, en uit die antwoorden blijkt dat er niet of nauwelijks geluisterd wordt.

Reden genoeg om op te stappen dus. Helaas gaat ook dat niet zonder slag of stoot. Tot nu toe herhaaldelijk verzoeken ingediend, zelfs via de fax. Geen reacite. Er ligt nu een klacht bij consuwijzer. Ik hoop dat ik snel van dit verschrikkelijke bedrijf af kom.

Arianne Guijt

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Ze zijn ook bekent onder b-smarthosting. Zeer slecht!!! Ga niet in zee met hen. In het begin leek het aardig maar er wordt niet gereageerd op mails faxen zelfs aangetekende brieven heb ik gestuurd: Geen reactie what so ever!!
Ik heb mijn sites inmiddels verhuisd maar met de buitenlandse domeinen lukt het niet zonder een actie van hen, zit er dus mooi mee.
Gelukkig is de rest wel wel verhuisd; het koste wat geld maar ik had het er graag voor over!!!!
Dus NOOIT in zee met hen!!!!!!!!!

davie

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

1eurohosting uit Heemskerk is een waardeloos bedrijf, het zijn grote oplichters die je:

- niet leveren wat je besteld
- vervolgens nergens op reageren
- als je dan in de gaten krijgt dat je opgelicht bent, en je wilt je hosting verhuizen, dan gaan ze dat nog tegenwerken (er zit dus wel leven).

Flor Holvoet

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Ik ben al 2 jaar klant maar ik verlaat het bedrijf nu. Ik wou nog een extra domein hosten bij hun dus plaatste en betaalde de bestelling. Sinds dien heb ik er niets meer van gehoord. Mijn 40 euro ben ik kwijt. Ze reageren niet, ook niet op een aangetekende brief. Ik heb dus beslist mijn huidige website ergens anders te hosten.