Hostingbedrijven.nlHostingbedrijven overzicht → YourHosting

Hostingbedrijf

BedrijfsnaamYourHosting
Bedrijfswebsitehttp://www.yourhosting.nl
Algemeen
SIDN deelnemer Ja
DNS.be registratieagent Ja
ISP Gedragscode(.com) deelnemer Nee
Geaccrediteerd .EU registrar Ja
Bedrijfseigenschappen
Rechtsvorm BV
Aantal personen fulltime personeel 130
Beoordeling
Gemiddelde beoordeling Neutraal

Pakketten

Webhosting 5 pakketten van 5.75 tot 22.54 € incl. BTW per maand
Virtual Private Server (VPS) hosting 8 pakketten van 10.00 tot 130.00 € excl. BTW per maand

Ervaringen (100)

Anoniem

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Ben meer dan 5 paticulier klant geweest bij Yourhosting. Vanaf vorig jaar ook als reseller. Heb er nooit een probleem mee gehad om meer te betalen dan bij andere hostingproviders (Yourhosting is nou eenmaal duurder) omdat de telefonische klantenservice enorm goed was.Deze klantenservice is van de ene, op de andere dag compleet omgezet naar een chatomgeving, social media en whatsapp. Telefonisch zijn ze niet meer te bereiken. Van dit alles zijn wij niet op de hoogte gesteld en het is werkelijk waar één grote bende geworden.Prijzen zijn niet (mee)gedaald met de service, dus we betalen hetzelfde voor een schandalige hostingpartij die gewoonweg niet meer te bereiken is. Telefonisch staan we letterlijk uren in de wacht, zelfde geldt voor de wachtrij van de chat. Social Media en WhatsApp doen we niet aan, dus daar sta je dan met je vragen!Tenzij jij als persoon of vanuit je bedrijf uren wilt wachten op de meest simpele antwoorden, adviseer ik je als trouw Yourhosting gebruiker om deze partij te mijden en als je dat nog niet hebt gedaan, nu te doen - zoals wij ook gaan doen.Fijn is dat niet, want het overzetten van al onze websites, die van onze klanten en de nieuwe tenaamstellingen van alle websites gaat een bak geld kosten (duizenden euro's).Wij voelen ons zo enorm teniet gedaan door Yourhosting en ik hoop dat de beslissing om hun support zo uit het niets om te zetten en hun klanten hier niet over te informeren hun ondergang zal worden. Je kunt zo NIET met je klanten omgaan!

c.kruiver

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Mijn ervaring en mening over dit bedrijf.
Dit zijn werkelijk oplichters die op smerige wijze je om de tuin leiden. Opzeggen is bij hun niet opzeggen, maar gewoon een andere factuur met andere zogenaamde overeenkomst.
Men is bewust niet lid van een geschillencommissie.
Het gaat bij mij om een bedrag van 23 euro. Maar vermenigvuldig dat op de personen die zij ook belazeren en het is lucratief.
WEES GEWAARSCHUWD< NOOIT MET DEZE LUI IN ZEE GAAN

zolang ze niet op hun miskleun oplossen blijf ik, desnoods jarenland geen enkel probleem, iedere potentiële slachtoffer waarschuwen voor deze naar mijn menig oplichters.

Erik

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Yourhosting misleidt door klanten met goedkope registratie te lokken. Eenmaal binnen moet je bijbetalen voor alle zaken die bij de meeste andere bedrijven inclusief zijn.

Yourhosting licht klanten op door te stellen dat de wet van Dam geen betrekking heeft op hun diensten. Ze stellen dat je bij verlenging na een jaar opnieuw vast zit aan een jaarcontract terwijl de wet stelt dat je dan maandelijks kan opzeggen.

Wegblijven bij deze boevenbende dus!

GK Doek

Algemene beoordeling Slecht
Ervaring

Al bijna 15 jaar klant bij Yourhosting, maar de service wordt met de week slechter. Gebruikte IP-adressen komen regelmatig voor op SPAM-lijsten waardoor je als gebruiker ernstige hinder hebt. De helpdesk is echt dramatisch - weinig kundig personeel en ziet vaak niet de urgentie of technische achtergrond van het probleem in. Zeer weinig meelevend en gericht op oplossing van problemen. De helpdesk doet het vaak af met de mededeling dat ze het zullen onderzoeken; vaak komt er dan geen oplossing of antwoord. Sta op het punt om meerdere paketten en domeinen weg te halen bij Yourhosting. Wees gewaarschuwd!

Ronald

Algemene beoordeling Slecht
Ervaring

Sinds enkele jaren klant bij Yourhosting (nou ja klant, ik neem een hostingpakket af). Wat mij is opgevallen, is dat sinds de groei van het bedrijf de helpdesk echt achteruit is gegaan. Het is nu een soort call center dat opereert op het niveau van 'zit de stekker er in' en 'probeer eens een reset'.
De klachten die je hebt worden niet gelezen, je krijgt een standaard mail terug. Om razend van te worden. Je mailt weer terug met nog een uitleg/bewijs en weer een ander persoon stuurt een mail waaruit blijkt dat hij zich niet heeft verdiept in de zaak. Ik heb 9 websites bij YH en het is een heel gedoe om alles te verhuizen, maar vandaag heb ik toch het besluit genomen om dat te gaan doen. Een product of dienst is net zo goed als de bijbehorende service en die is absoluut onder peil. Er is geen bereidheid om de problemen klantgericht op te lossen, alleen maar 'hoe krijg ik mijn mailbak leeg voordat ik naar huis kan'.
De helpdesk bestaat uit parttimers en iedere keer als je een antwoord krijgt is het van iemand anders. Niemand is betrokken, niemand is verantwoordelijk voor het oplossen van een probleem. Ze weten niet meer dan er in de FAQ staat op de website. Alle vragen en problemen die buiten de FAQ liggen, zijn onoplosbaar door gebrek aan kennis en de wil/verantwoordelijkheid om het probleem van de klant op te lossen.
In november loopt mijn contract af, ik heb de tijd om een goede verhuizing te organiseren. Maar liever zou ik mijn tijd aan iets anders besteden.

Wouter

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Tijdje geleden een email pakketje besteld voor een klant. klant gebruikte het niet meer naar een paar maanden. Prima laat ik het aflopen. Krijg ik via de mail een factuur omdat blijkbaar mijn contract verlengd is met een jaar. ( ze hebben blijkbaar je toestemming gekregen via de voorwaarden. Walgelijke manier van zaken doen ) oké dacht ik raar. Verder ook geen mail gekregen dat het verlengd zal worden Kijken als ik het pakket kan beëindigen per direct. Nee hoor. je moet gewoon betalen ik denk als tussenoplossing ik betaal een maand en laat het beëindigen. Ook niet, direct betalen voor een jaar.
Dit is de laatste keer dat ik bij yourhosting iets bestel. het werken van dit bedrijf is crimineel. Ik raad mensen dan ook aan om NIET bij deze hosting te bestellen. er zijn Goedkopere en beter hosting bedrijven daar.

Marcos

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Bekijk mijn ervaring VIDEO http://screencast.com/t/ow24sPCn Bestel NIETS BIJ Yourhosting.nl Ik zou voor een andere provider gaan en er zeker niet in trappen. ... Ik heb vorig jaar een domein afgesloten voor 1 euro voor één jaar,

Mark

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Bestel NIETS BIJ Yourhosting.nl Ik zou voor een andere provider gaan en er zeker niet in trappen. ... Ik heb vorig jaar een domein afgesloten voor 1 euro voor één jaar,

ik dacht dat is goedkoop. ... Maar heb nu spijt om dat ze een onduidelijke mail sturen dat je moet opzeggen zonder het bedrag van de domeinamen te vermelden.

Als ze daarna het volgende mailtje sturen staat het bedrag wel vermeld maar is het te laat en kan je niet meer opzeggen dit moet je een maand van tevoren gebeuren...Ze vragen ook extra geld voor een hun dns service 5 euro per jaar per domein! Zij zijn ondoorzochting in hun communicatie en hun aanbod.

Guus

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Ik had een .nl geregistreerd, voor 1 euro.
Later bleek dat ik ook nog eens een bedrag per maand moest betalen voordat mijn andere host deze website kon hosten.
ik had dus dns service aangevraagd, maar deze nooit gehad/betaald/ontvangen(aangezien dit mij te duur werd).
Ik had toen dus mijn domein verhuist naar "transip", en dat ging gelukkig wel goed.
Krijg nu oppeens allemaal facturen binnen dat ik 18 euro moet betalen voor een domein van 1 euro!.

Dennis

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Deze review plaats ik na vanochtend een mail te ontvangen te hebben van YourHosting.

Mijn VPS lag onder DDoS aanval, waardoor hij dus afgesloten werd en niets gezegd werd. (En ook geen oplossing bedacht)

Het is zéér spijtig dat Yourhosting.nl niet wilt meedenken aan nieuwe oplossingen, het bedrijf laat je letterlijk ‘stikken’ en is al helemaal niet innovatief wanneer het neerkomt met bedenken van oplossingen.

In de mail die ik vanmorgen mocht ontvangen claimden ze mij al verscheidene mails verstuurd te hebben over diverse DDoS aanvallen, waar ik nooit wat van gezien heb. ( Want ik zou er persoonlijk actie tegen ondernemen ).

Het nare hiernaast is dat ze je dus amper de tijd geven om bestanden over te verhuizen.
Om half 10 06-08-2013 ontving ik een mail waarin stond dat ik mijn bestanden moest over verhuizen voor 12 uur, anders zou de VPS afgesloten worden.

Ik heb ze persoonlijk ook vaker benaderd via de mail, waarop nooit gereageerd werd. Mailde ik wat ‘bozer’ kwam er opeens wel een mail in mijn inbox.

Bij deze ga ik langzamerhand ook werkelijk ALLES weghalen bij yourhosting.

pieter

Algemene beoordeling Zeer positief
Ervaring

mensen die klagen over het automatisch verlengen van abbo's

volgens mij geldt dat ook voor een tijdschrift, telefoon abbo, etc...

dus imho niets bijzonders....

Mark

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Zeer slecht! Ze 'lokken' je met een goed actie, maar als je eenmaal bij ze bent proberen ze alles te doen om je daar te houden (op een slechte manier). Bijvoorbeeld halverwege het jaar je domeinnaamregistratie verlengen, zodat je voordat je niet zoals bij een normale hostingprovider een maand van te voren kan opzeggen. En als je weg wilt moet je dus dubbel betalen. Slechte zaak! Ik zou voor een andere provider gaan en er niet in trappen.

HVille

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

YourHosting geeft geen enkele service wat betreft verlenging van domeinnaam registratie. Domeinnamen worden gewoon verlengd zonder enige vooraankondiging. Klanten worden geacht hun eigen administratie bij te houden als ze een of meerdere domeinnamen op termijn niet meer willen verlengen. De factuur wordt op slinkse wijze gestuurd een paar dagen nadat opzegging niet meer mogelijk is.

Ze claimen dat ze die domeinnamen moeten inkopen en dus niet anders kunnen handelen. Dit is niet relevant voor de klant. Een organisatie met een beetje fatsoen geeft klanten de mogelijkheid om een domeinnaam niet meer te verlengen. Dit laatste is in lijn met hoe internationale domeinnaam registratie bedrijven handelen. YourHosting probeert met hun manier van handelen zoveel mogelijk geld te persen uit hun klanten.

Ze verschuiven zich achter het feit dat ze volgens de letter van de wet handelen. Wat ze echter vergeten is dat er voor service en klantvriendelijkheid geen wetten zijn. Ga vooral zo door YourHosting. Jullie maken jezelf erg populair op deze manier!

Koen

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Focking irritant klote service!!
Ze blijven maar fakturen sturen terwijl ik ze al 2 jaar geleden heb afgezegd!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veroniqe

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Wat een oplichterij. LET OP als je hier diensten afneemt.
Ik heb sinds kort een domeinnaam bestelt omdat ze actie hadden van domeinnaam voor 2,25 euro.
Dit lijkt allemaal heel goedkoop en als je de website helemaal doorspit dan zijn de verhaaltjes en informatie pagina's allemaal leuk in elkaar gedraaid.
Helaas bevatten deze onvolledige informatie en worden op een misleidende manier neergezet. Ze vertellen je gewoon maar de helft en houden belangrijke punten gewoon achter, kom je later vanzelf wel een keertje achter toch? Wat niet weet wat niet deert...
Omdat ik toch voorlopig niks bijzonder ga doen met het domein heb ik de doorlink service niet meebesteld, tussen de prijzen voor de domeinen per jaar staat er nog een prijs van 50 cent voor doorlinken, maar let op dit word weer berekent per jaar ex btw. Tijdens de bestel procedure word er nog halverwege een lading diensten toegevoegd aan je mandje maar dit heb ik er weer uitgehaald zodat enkel het domein werd afgerekent. Na de bestelling lijkt alles goed gegaan, alleen bij de e-mails die je krijgt zit geen overzicht of iets van een factuur, die komt later pas. Ondanks dat ik geen doorlink had besteld word deze dienst toch erbij geleverd, met vermelding dat deze toch tijdelijk gratis is. Als je met incasso heb bestelt kun je de eerste 2 maanden niet opzeggen, dat kan later pas. Als je dus ff niet oplet en het contract word stilzwijgend verlengt zit je dus met een domeinnaam van een ruime 26 euro per jaar. Das nog al een prijs voor alleen maar een domein, dan heb je niet eens webruimte.

Koen

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Ik heb vorig jaar via ComputerTotaal een domein afgesloten voor 1 euro voor één jaar, ik dacht leuke actie. Uiteindelijk niet heel veel meer gebruik gemaakt van het domein omdat ik druk kreeg met studie etc. Wat blijkt na een jaar, het abonnement is automatisch verlengd met nog een jaar?! Zo ver ik me kan herinneren heb ik nooit ergens duidelijk aangegeven dat ik het abonnement wil verlengen, dat gaat dus blijkbaar automatisch? Je krijgt vervolgens ook geen waarschuwing om je abonnement op te zeggen, nee het wordt gewoon zonder enige teken verlengd. Het erge hier aan is, is dat ik opeens een factuur van 30 euro thuis krijg gestuurd die ik blijkbaar MOET betalen.

Ik raad iedereen af om bij dit bedrijf een domein of iets anders af te sluiten. Je wordt hier alleen maar opgelicht. En aan de andere reacties te zien, ben ik niet de enige. De service is slecht, ze reageren pas heel laat op je mailtjes en ze willen alleen geld zien. Voor de rest willen ze je op geen enkele manier helpen.

Belachelijk, nooit meer Yourhosting!

camerik

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Yourhosting maakt gebruik van agressieve verkooptechnieken.
Zij zijn ondoorzochting in hun communicatie en hun aanbod.
Voor je het weet blijk je van alles te hebben gekocht, en wordt je verzocht per omgaande te betalen.

Yourhosting maakt het onmogelijk je domein naam of je hosting bij hen te beeindigen. Het stop zetten van je hosting moet via hun site lopen.
Na het invullen van je opzegging moet je bevestigen op een gelinkte pagina. Deze link werkt niet.
Na melding hiervan bij Yourhosting, wordt enkel en alleen gewezen op het feit dat je moet doorlinken naar een pagina ( die niet werkt). Verder wordt iedere keer melding gemaakt van het feit dat zij je opzegging moeten bevestigen, anders blijven zij je gewoon als klant zien, en wordt ongevraagd je contract met een jaar verlengd.

Wat mij betreft 'Nooit meer Yourhosting" U bent gewaarschuwd!!

Hoven

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Super super super slecht. De kosten voor 2 domeinnamen van .nl en .com zijn ook belachelijk duur. (40 euro per jaar). Ik wou niet dat mijn abonnement een jaar werd verlengt en dit hebben zij stilzwijgend gedaan. Ik heb een boos telefoontje gepleegd en ze zeiden: "sorry, het is nu eenmaal een jaar verlengt". In andere woorden kan ik schudden naar die 40 euro. Ik raad NIEMAND aan om met dit bedrijf in aanmerking te komen.

Jan

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Slechte service en ze bieden geen oplossing voor problemen. Ik kan dagelijks niet bij mijn inbox via webmail, waardoor ik niet kan communiceren met mijn klanten. Ik vraag hier een oplossing voor, dan zeggen ze dat het aan mijn overvolle inbox ligt! Ik heb een inbox van 205.6 M, deze zit voor 75% vol. Dus er is nog 25% beschikbaar, als dit te veel is waarom verkopen ze dan dergelijk grote inboxen, volgens mij onzin. Maar goed, er komt maar geen oplossing van hun kant, vandaar ik over ga stappen naar een andere betrouwbare provider, die wel kwaliteit en service bied.

M.H.

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Een ongelooflijke baggerschuur. Algemene voorwaarden zijn nadelig. Administratie is star en onbehulpzaam. Opzeggen domeinnamen kan alleen schriftelijk, anders wordt het automatisch verlengd. Voor domeinnamen (anders dan .nl) raad ik bv. Amerikaanse aanbieders aan. Die verlengen tenminste niet automatisch, je krijgt wel e-mails voordat je domeinnamen aflopen. Dan kun je tenminste uit vrije wil verlengen. Je kan daar ook kiezen voor automatisch verlengen door iets aan te kruisen, hetgeen je weer continu kan wijzigen. Kom daar maar eens om bij "Oostblokbedrijf" Yourhosting. Nooit meer kom ik bij deze tent.

K.P.

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Een zeer slechte bedrijf.
Als je probleem hebt dan wordt je niet geholpen.
Als je de help desk belt wordt je verkeerd ingelicht, als je vervolgens de rekening niet betaald dan hebben ze ineens wel even belangstelling en krijg je een totaal ander verhaal te horen, dan wanner je de helpdesk had gebeld.
Kortom klote bedrijf

Henk

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Ze verkopen domeinnamen aan 10 euro per stuk maar je verbergen dat je vanaf het tweede jaar ook nog eens 12 euro extra (dus 22 euro per domeinnaaam per jaar) moet betalen.

Geen tevreden klant.

Henk Drost

Algemene beoordeling Zeer positief
Ervaring

Geweldig bedrijf.
Ook al ben ik "maar" en particuliere klant, je krijgt het gevoel alsof je een van de grootste klanten bent.

Top!

bartel

Algemene beoordeling Neutraal
Ervaring

Geweldige service
goed georganiseerd.
Voor uitzonderingen heb je een goed functionerende en snelle helpdesk. (het meeste valt zelf uit te zoeken en uit te vinden via de handleiding)

goede organisatie!

J

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

altijd problemen met de webmail, ben er zat van!

Marco Brouwer

Algemene beoordeling Zeer positief
Ervaring

Nogmaals 100% aan te raden! Inmiddels host ik meerdere websites bij Yourhosting.nl en echt ZONDER problemen. En als er vragen of zaken zijn, dan is hun reactietijd echt super!!! Binnen 30 min. of vaak sneller een vakkundig reply!

Super, ga zo door!

SubtielCoachen

Algemene beoordeling Neutraal
Ervaring

Ik wil even van deze gelegenheid gebruik maken om een compliment aan de servicedesk / helpdesk te geven van Yourhosting.
Ik had problemen met mijn website. (achteraf gezien mijn eigen onkunde ;-))
Na een mail naar de helpdesk kreeg ik binnen 5 min.
Een duidelijk antwoord en een duidelijke oplossing.
Het is misschien erg dat ik me hierover verbaas omdat ik van mening ben dat dit eigenlijk normale dienstverlening is.
Toch ontvang ik deze service niet van veel bedrijven.
Dus "petje af" voor de service van yourhosting.nl

SubtielCoachen

van Loon

Algemene beoordeling Zeer positief
Ervaring

Ik ben uitermate tevreden over Yourhosting! Ze hosten inmiddels meerdere sites voor me. Zij beschikken over een zeer vakundige helpdesk die altijd voor je klaarstaat. Vooral over de responstijd ben ik erg tevreden!

Marc Bijl

Algemene beoordeling Slecht
Ervaring

Yourhosting blijft toch moeite houden met sommige zaken. Was het enkele weken geleden nog de interne communicatie die haperde, nu lijken de medewerkers weer moeite te hebben met goed lezen.

Ter illustratie: naar de afdeling sales stuurde ik -letterlijk- onderstaand bericht.

+++

Overzicht bestelling
De cliënt wil de bestelling graag onder een nieuw account onderbrengen. De reden hiervan is zakelijk van aard.
Voor deze cliënt wil ik graag (onder een nieuw klantnummer dus) onderstaande producten bestellen:

Domeinnaamregistratie
Registratie van volgende domeinnamen:
- Domeinnaam: www..nl (hoofddomein)
- Domeinnaam: www..org

Hosting- en/of e-mailpakket
Afname van volgend hostingpakket:
- Hosting: Startpakket

+++

Vervolgens ging het pas na vier keer goed.

De eerste keer werd aangeboden de bestelling in een bestaand account onder te brengen.
Fout. Ik had letterlijk gevraagd om: "(...)een nieuw account(...)".

De tweede keer werd een offerte aangeboden met een parkeer- email pakket en een Parkeer & Doorlink pakket.
Fout. Ik had letterlijk gevraagd om: "(...)Hosting: Startpakket(...)".

De derde keer werd een offerte aangeboden, met een Startpakket, en www..org als hoofddomein.
Fout. Ik had letterlijk gevraagd om: "(...)Domeinnaam: www..nl (hoofddomein)(...)".

De vierde keer werd een offerte aangeboden en die was...
Gelukkig, goed.

Wel moest ik de cliënt vertellen dat hij de eerste twee offertes kon negeren, dus NIET moest tekenen en NIET mocht opsturen.

Tot voor kort was ik vol lof over Yourhosting. Die mening heb ik ook nooit onder stoelen of banken gestoken, integendeel. Ik bracht verschillende cliënten aan en berichtte met veel enthousiasme op sites zoals deze.

Maar tegenwoordig lijkt het erop alsof de organisatie uit haar jas aan het groeien is.

scato

Algemene beoordeling Zeer positief
Ervaring

De meeste bedrijven stoppen energie in klanten kirijgen, Yourhosting.nl stopt z'n energie in klanten houden! Hoera! Inmiddels 5 sites bij deze hoster en na plm 5 jaar kan ik zeggen dat de service, helpdeskkennis en klantvriendelijkheid ongekend is. En dat ook nog eens voor zeer schappelijke prijzen. Dit is echt een bedrijf waar je binnen een minuut geholpen wordt door kundige en vriendelijke mensen. Ik heb al eerder een positieve review geschreven, maar deze geupdate pluim is gewoon dik verdiend.

Ivo Schoutsen

Algemene beoordeling Zeer positief
Ervaring

We hebben veel websites draaien. In al die jaren ook veel hosters gezien en beleefd. Naast IS Hosting is Your Hosting in korte tijd een vaste waarde voor ons geworden. De helpdesk reageert snel op vragen, je wordt altijd sympathiek geholpen, de prijzen zijn goed en ze leveren voor ons betrouwbare Windowshosting. Kortom, we zijn erg tevreden over Your Hosting.

Ivo Schoutsen
Brainstorm Internet

Hans

Algemene beoordeling Zeer positief
Ervaring

altijd goed nooit uivallen
super goede doorlink
totaal niks mis mee al zeker 3 jaar geeb problemen gehad
met een woord exelent
dank aan yourhosting nederland

S. Huegen

Algemene beoordeling Zeer positief
Ervaring

Cronjob (automatisch uitvoeren van een script / php file) in no time en nog wel op zaterdag aangemaakt.

Geweldige service!

Marc Bijl

Algemene beoordeling Neutraal
Ervaring

UPDATE
=======

Naar aanleiding van mijn klacht (zie eerder bericht hieronder) heeft Yourhosting de zaken binnen een dag rechtgezet.

Prima dus, waarvoor mijn dank.

Alle administratieve zaken zijn in orde gemaakt en ik heb inmiddels een correctienota ontvangen. Jammer dat een eerder e-mailbericht niet direct al hetzelfde effect had; kennelijk is soms meer nodig...

In het kader van de objectiviteit (lees: juistheid en volledigheid) de volgende passage uit het bericht dat ik vandaag van Yourhosting heb mogen ontvangen.

"(...) Ik vind het heel spijtig dat de omzetting van uw pakketten zo mis is gelopen. Wij hebben van u opzeggingsformulieren toegezonden gekregen om uw verzoek af te handelen, echter was onze administratie afdeling niet op de hoogte van de gemaakte afspraken en heeft in verband met de openstaande factuur de opzegging niet in behandeling genomen. Waren zij hier wel van op de hoogte geweest en hadden zij uw opzeggings verwerkt was alles vlekkeloos verlopen. Dat onze administratie hiervan niet op de hoogte was is echter mijn schuld, mijn oprechte excuses hiervoor.

Wij hebben dit alsnog met onze administratie afdeling afgestemd en de opzeggingsformulieren worden bij deze alsnog verwerkt. De domeinnamen inclusief de pakketten met content en instellingen zullen van uw account worden verwijderd. Nadat dit is gedaan ziet uw account er exact uit zoals u in de bijlage heeft meegezonden.

Uiteraard volgt op dit hele verhaal een creditering voor de door u ontvangen factuur voor de oude pakketten van onze kant af. Dit alles wordt naar behoren opgelost. Wij hebben immers een bepaald nivo van kwaliteit en service hoog te houden. (...)"

Tot slot: ik ga er vanuit dat het om een ongelukkige samenloop van omstandigheden gaat, en heb besloten gebruik te blijven maken van de diensten van Yourhosting.

Marc Bijl

Algemene beoordeling Zeer slecht
Ervaring

Ik ben zéér ontevreden over de service van Yourhosting.

Onlangs heb ik een verzoek ingediend om 3 hostingpakketten die door mij werden afgenomen te behouden, deze te koppelen aan enkele nieuw aan te vragen domeinnamen, en een aantal bestaande domeinnamen op te zeggen.

Het advies van een medewerker van Yourhosting was om de 3 bestaande hostingpakketten op te zeggen, en hiervoor in de plaats 3 nieuwe hostingpakketten aan te maken (om deze te koppelen aan de nieuwe domeinnamen). Dat zou eenvoudiger zijn, minder tijdrovend, en overzichtelijker. Het eindplaatje zou er uiteindelijk hetzelfde uitzien, zo werd mij verzekerd.

Zo gezegd, zo gedaan.

De deskundigheid en service van Yourhosting staat immers hoog aangeschreven, dus ik ging ervan uit dat dit de beste manier van werken was.

Het opvolgen van dit advies heeft echter tot gevolg dat ik nu twee facturen krijg, inclusief herinneringen en aanmaningen, voor welgeteld 6 hostingpakketten! Namelijk voor de 3 oude én de 3 nieuwe (die de oude zouden vervangen!).

Argument van Yourhosting: ik zou te laat zijn geweest met opzeggen.

Maar ik wilde hélemaal niet opzeggen! Ik wilde mijn bestaande hostingpakketten koppelen aan andere (nieuwe) domeinnamen...

Vandaag heb ik een klacht ingediend. Ik hoop dat Yourhosting het professioneel en klantvriendelijk afhandelt.

Patrique

Algemene beoordeling Zeer positief
Ervaring

Echt een geweldige hoster. Met onze site www.studentdocent.nl zitten we al vanaf het begin bij Yourhosting en altijd goede ervaringen. Top service en altijd goed bereikbaar. Chapeau!

Paul Bastiaansen

Algemene beoordeling Zeer positief
Ervaring

een kleine rectificatie op mijn eerdere ervaring met YourHosting:
Dat ik me bij de factuur had laten verrassen door een toevoeging van de btw was mijn eigen schuld; ik had de offerte niet goed gelezen. Dit betekent dus dat ik helemaal geen minpunten kan ontdekken aan de service van YourHosting.

Paul Bastiaansen

Algemene beoordeling Positief
Ervaring

Na wat onvrijwillige overschakelperikelen van Planet naar KPN heb ik besloten de hosting van mijn domeinnaam (www.coolhatsformen.nl) in ieder geval uit te besteden, in mijn geval bij YourHosting. De snelle en accurate afhandeling daarbij was bijna een verademing in een tijd van providers die het soms niet eens schijnt te kunnen schelen of je zelfs nog klant blijft of niet.
Omdat op de offerte echter niet vermeld stond dat de prijs exclusief btw was (als particuier denk je daar niet aan), pakte de uiteindelijke rekening iets duurder uit.
Dit was het enige minpuntje; mocht ik ooit meer gaan doen op het gebied van Webhosting, dan is YourHosting mijn adres.

Goossens

Algemene beoordeling Positief
Ervaring

Sinds kort overgestapt van het weerzinwekkende KPN, dat bedrijf dat het fenomeen servive niet kan spellen. Bij YH blijkt de support snel en accuraat. Een uitstekende start.

Ruud

Algemene beoordeling Neutraal
Ervaring

Uitstekende uptime. Geen storingen, geen klachten. Helpdesk weinig nodig gehad, maar wel opvallend snel antwoord gehad steeds. Vervelend is dat er extra betaald moet worden voor spamfilters en dat de interface voor instellingen wijzigen alleen in het nederlands is (voor ons lastig). Wat echt hindert is dat die interface (en ook webmail) VERPLETTEREND TRAAG IS.